Grupul FlorideLux.ro a lansat un nou magazin online dedicat cadourilor corporate, www.cosuridelux.ro, iar în primul an de la lansare, compania estimează vânzări de 85.000 de euro, respectiv o pondere de 15% în totalul afacerilor grupului în 2012. Piaţa cadourilor corporate este evaluată la 2,5 mil. euro în acest an, cu o estimare de creştere de 40% pentru 2012.
“Noul magazin cosuridelux.ro are o ofertă mult mai variată de cadouri, comparativ cu celelalte site-uri din portofoliul grupului, şi este orientată pe cererea specifică de cadouri business în perioadele de sărbători. De altfel, ne bazăm pe o creştere progresivă a vânzărilor, mizând în special pe perioadele de Crăciun, 1 şi 8 Martie şi de Paşte”, a explicat Marius Dosinescu, Business Development Manager în cadrul grupului FlorideLux.ro. Grupul mai deţine şi magazinele online www.floridelux.ro, www.brazidecraciun.ro şi www.coroane.ro.
Până la sfârşitul acestui an, reprezentanţii companiei estimează vânzări de aproximativ 15.000 de euro pe noul site, în vreme ce afacerilor totale ale grupului sunt apreciate la peste 0,5 milioane de euro, duble faţă de afacerile din 2010. “În primul an de activitate, pe noul site, estimăm vânzări de aproximativ 85.000 de euro, cu o pondere de 15% din cifra de afaceri a grupului pe anul 2012”, a adăugat Dosinescu.
Investiţia în lansarea noului site s-a ridicat la aproximativ 5.000 de euro, sumă care a constat în ambalarea produselor, fotografierea acestora, precum şi în realizarea site-ului şi a logisticii necesare. În următoarele 6 luni, reprezentaţii companiei estimează investiţii suplimentare de 4.000 de euro, în extinderea ofertei de produse, precum şi susţinerea proiectului prin campanii de marketing.
În prezent, valoarea medie a comenzilor înregistrate de persoanele fizice pe www.cosuridelux.ro se ridică la aproximativ 80 de