Meciul in care Lucian Bute si-a aparat centura de campion mondial pentru a noua oara consecutiv a fost transmis pe Money Channel, un post TV a carei audienta nu este masurata, dar care a difuzat 35 minute de publicitate pe timpul Galei.
Acestea nu au acoperit costurile de achizitie ale drepturilor de difuzare a meciului, a carei transmisie a fost "suportata de cativa oameni de afaceri si artisti", dupa cum spune Sorin Freciu, managing partner The Money Channel.
Un numar de 16 dintre acestea au fost difuzate numai in timpul confruntarii lui Lucian Bute cu Glen Johnson. Pe de alta parte, meciul lui Bute, difuzat in iulie de Pro TV, strangea in fata micilor ecrane un numar de 1.732.000 de telespectatori pe minut, iar in cele 3 ore de gala fusesera difuzate 96 de reclame ale clientilor comerciali.
Sorin Freciu a declarat pentru DailyBusiness.ro ca nu se poate spune cu precizie numarul de romani care s-au uitat la meci in direct si in reluare, deoarece audienta postului TV nu este masurata in prezent.
Pe de alta parte, Freciu spune ca "studiem posibilitatea ca intr-un viitor nu prea indepartat statia sa poata fi masurata, chiar daca va exista in ceea ce ne priveste o marja de eroare substantiala".
Reprezentantul aceluiasi post a explicat ca audienta The Money Channel nu poate fi masurat corect in conditiile actuale, pentru ca postul este vizionat de la birou, din hotel, de pe Internet, sau din zone rezidentiale, avand astfel un "public dedicat".
"Este greu de crezut ca cei din publicul-tinta al TMC si-ar complica viata si ar accepta un people-metru acasa. Este motivul pentru care posturi importante ca CNBC sau Bloomberg nu sunt masurate cu metodele actuale", a adaugat Sorin Freciu.
DBV Media House vinde publicitatea pentru Money Channel
In ciuda faptului ca audienta postului nu este