Amazon a demarat campania promotionala pentru Kindle Fire, lansand primul spot de prezentare a dispozitivului tablet pe care grupul spera sa-l vada navigand cu toate panzele sus in valurile pietei.
Comenzile care sosesc din partea distribuitorilor anunta rezultate pozitive in acest sens, dar potentialul real al dispozitivului intrat in competitia acerba de pe piata inca nu poate fi evaluat, relateaza Webnews.
Kindle Fire a fost conceput in mod evident pentru a face "cariera", iar Amazon mizeaza mult pe aceasta tableta, care se concentreaza pe indeplinirea unor functii specifice, fara o tentativa de subminare a pozitiei iPad in piata.
Lipsit de camera foto, cu un display mai mic si fara 3G, Kindle Fire speculeaza in oarecare masura propriile neajunsuri: atat camera foto cat si modulul 3g se demonstreaza inutile pentru multi utilizatori de tablet, astfel incat Amazon nu-si face griji prea mari din acest punct de vedere, preferand scaderea considerabila a pretului in favoarea unei vanzari masive.
Cu un astfel de dispozitiv, care avanseaza de la cloud-ul browser-ului Silk la oferta video si de la digital locker la Kindle marketplace, Amazon lasa sa se intrevada o noua dimensiune a sa, care-i calauzeste pasii spre orizonturi mai mult decat promitatoare, subliniaza sursa.
Amazon a demarat campania promotionala pentru Kindle Fire, lansand primul spot de prezentare a dispozitivului tablet pe care grupul spera sa-l vada navigand cu toate panzele sus in valurile pietei.
Comenzile care sosesc din partea distribuitorilor anunta rezultate pozitive in acest sens, dar potentialul real al dispozitivului intrat in competitia acerba de pe piata inca nu poate fi evaluat, relateaza Webnews.
Kindle Fire a fost conceput in mod evident pentru a face "cariera", iar Amazon mizeaza mult pe ac