Daniela Dumitrescu ocupa din aceasta toamna postul de marketing manager in cadrul hotelului Radisson Blu din Bucuresti.
Daniela Dumitrescu (foto) va raspunde de coordonarea activitatii de marketing in cadrul hotelului, dezvoltarea si implementarea campaniilor promotionale precum si a instrumentelor necesare pentru consolidarea imaginii brandului Radisson Blu pe piata locala.
Daniela Dumitrescu are o experienta de peste 3 ani in functii de marketing management in domeniul logisticii in cadrul a doua companii de logistica importante pe piata romaneasca: DB Schenker Romtrans si Gebruder Weiss, avand printre responsabilitați dezvoltarea planurilor de marketing si cercetare de piata, precum si coordonarea comunicarii interne si externe.
Ea a absolvit Facultatea de Marketing din cadrul Academiei de Studii Economice din Bucuresti și detine un master in Relatii Publice si Marketing.
"Anterior a existat o pozitie de marketing executive, insa in contextul in care hotelul are ca strategie intensificarea activitatilor de marketing si consolidarea pozitiei de lider pe piata, angajarea unui marketing manager a fost o decizie naturala", au declarat reprezentantii hotelului.
Hotelul Radisson Blu din Bucuresti face parte din reteaua Radisson Blu Hotels & Resorts din cadrul grupului hotelier Rezidor, detinut de grupul Carlson. Dispunand in prezent de 718 camere, hotelul Radisson Blu din Bucuresti, deschis in septembrie 2008, este cel mai mare hotel de cinci stele din Romania si, totodata, din regiune.
Pe piata hoteliera de cinci stele din Bucuresti mai functioneaza unitatile Howard Johnson, Intercontinental, JW Marriott, Grand Hotel Continental, Athenee Palace Hilton, Crowne Plaza, Casa Capsa si Carol Parc.