• oraşul Horezu a fost prezent şi la ediţia de toamnă a Târgului de Turism al României
Este cunoscut şi recunoscut potenţialul turistic al oraşului Horezu şi zonei depresionare cu acelaşi nume, precum şi locul pe care îl ocupă turismul, ca prioritate a strategiei de dezvoltare economico-socială a localităţii. Consiliul local Horezu are în derulare programe şi proiecte care au ca scop promovarea produselor turistice şi a evenimentelor locale. În acest context, în perioada 3 – 6 noiembrie 2011, oraşul Horezu a participat la cea de-a XXVI-a ediţie a Târgului de Turism al României (ediţia de toamnă), numărându-se printre cele 110 firme expozante din 19 ţări participante.
Stand finanţat din fonduri europene
Ca şi la reuniunea din primăvară, precum şi la alte târguri de turism, participarea la această ediţie este înscrisă în activităţile şi calendarul proiectului „Promovarea produselor şi a evenimentelor turistice specifice din zona depresionară Horezu pentru dezvoltarea şi consolidarea turismului în nord-vestul judeţului Vâlcea”, cod SMIS 16531, proiect finanţat de Uniunea Europeană şi Guvernul României prin Programul Operaţional Regional 2007 – 2013, Axa Prioritară 5 – Dezvoltarea durabilă şi promovarea turismului, Domeniul Major de Intervenţie 5.3 „Promovarea potenţialului turistic şi crearea infrastructurii necesare, în scopul creşterii atractivităţii României ca destinaţie turistică”. Beneficiind de un stand finanţat din fonduri europene şi un spaţiu de expunere cu mult mai mare decât în anii anteriori, prin membrii echipei de implementare a proiectului, oraşul Horezu a prezentat şi distribuit vizitatorilor peste 2.000 de exemplare de pliante, harţi turistice, flyere, broşuri, etc. în limbile română, engleză şi franceză, materiale de promovare realizate din fonduri proprii. Vizitatorii au luat contact cu varietatea