Reţeaua socială Google + a anunţat lansarea paginilor dedicate firmelor, jocurilor sau filmelor, indisponibile până acum. De la deschiderea site-ului, una din nemulţumirile utilizatorilor a fost faptul că puteau fi create doar profiluri pentru persoane, cele realizate în primă fază de marile branduri internaţionale fiind şterse.
Anunţul a fost făcut de vicepreşedintele Google, Vic Gundotra, care a menţionat că până acum „Google s-a concentrat în a conecta persoanele între ele. Dar vrem să ne asigurăm că de acum puteţi să interacţionaţi şi cu lucrurile de care vă pasă - de la afaceri locale, branduri globale sau filme".
Noile pagini „business" de pe Google + arată la fel ca profilurile normale, singura diferenţă fiind pătratul amplasat lângă nume, care face diferenţa faţă de paginile normale.
Printre primii parteneri care s-au aliat cu Google se află „Angry Birds", canalele de televiziune CNN şi Fox News, clubul de fotbal FC Barcelona sau organizaţii umanitare, cum ar fi „Salvaţi Copiii".
Reţeaua socială ce se vrea un adversar puternic pentru Facebook a avut un start fulminant, dar activitatea a încetinit pe parcurs. La mijlocul lunii octombrie datele neoficiale spuneau că există 40 de milioane de utilizatori activi, în comparaţie cu Facebook, care a ajuns la 800 de milioane.