Aproximativ 44% dintre managerii si antreprenorii care isi doresc cum sa isi planifice afacerile provin din companii sub doua milioane de euro, peste jumatate lucreaza in domenii foarte competitive, iar 40% sunt femei, arata datele despre primii 1.000 de participanti inscrisi in iPlan, un proiect al carui scop este cresterea competentelor de planificare strategica in mediul de business romanesc.
La finalul programului, participantii vor sti ce compentente au si ce competente le lipsesc din punctul de vedere al planificarii strategice. Acestia vor invata despre concepte si decizii de marketing, precum segmentare de piata, strategie de produs, mix de marketing, cercetare si dezvoltare, finante, resurse umane, productie, distributie si cercetare de piata.
“Din 2008 (n.red momentul in care a fost infiintata The Network) am oferit consultanta pentru companii romanesti cu afaceri intre 10 si 250 mil. euro. Si nu am gasit deloc perspectiva pe termen lung, nu exista nicaieri strategii realizate pentru mai mult de un an”, explica Eusediu Margasoiu, managing partner in cadrul The Network, compania de consultanta de management si planificare strategica de business care a lansat proiectul iPlan.
The Network a fost fondata in 2008 de catre Cristina Gheorghe, antreprenoare cu cinci ani de experienta in Procter&Gamble in resurse umane si cultura organizationala, si Eusediu Margasoiu, antreprenor cu 15 ani de experienta in marketing si vanzari in cadrul Pepsi Romania. Timp de zece ani a fost director de marketing in cadrul acestei companii.
Astfel, in jur de 65-70% dintre cei aproape 1.100 de candidati inscrisi pana acum, sunt din domenii precum financiar-bancar, comert, consultanta, IT&C, industria prelucratoare (inclusiv FMCG).
Pe de alta parte, un interes mai mic este in zona de administratie si servicii publice, in agricultura, educatie, utilitat