Producătorul german Volkswagen a anunţat că va lansa, în 2013, o maşină-hibrid care va consuma 0,9 litri la suta de kilometri.
Conceptul XL1 a fost prezentat, în ianurie, la Salonul auto de la Doha (Qatar), însă de abia zilele trecute nemţii au anunţat că vor începe producţia de serie a maşinii.
Maşina are două motoare, unul electric de 27 de cai-putere şi unul pe motorină de 48 de cai-putere. Autonomia motorului electric este de 35 de kilometri, iar cea combinată de 550 de kilometri, distanţă pe care autovehiculul va consuma aproximativ 5 litri de combustibil.
XL1 are 795 de kilograme, iar viteza maximă la care poate ajunge este de 160 km/h.
XL1 nu este primul model hibrid de la VW. În 2002, nemţii au lansat L1, care avea un consum ceva mai mare, de aproximativ 1,4 litri la suta de kilometri.
Galerie foto cu VW XL1 pe străzile din Doha (sursa zigwheels.com):
Producătorul german Volkswagen a anunţat că va lansa, în 2013, o maşină-hibrid care va consuma 0,9 litri la suta de kilometri.
Conceptul XL1 a fost prezentat, în ianurie, la Salonul auto de la Doha (Qatar), însă de abia zilele trecute nemţii au anunţat că vor începe producţia de serie a maşinii.
Maşina are două motoare, unul electric de 27 de cai-putere şi unul pe motorină de 48 de cai-putere. Autonomia motorului electric este de 35 de kilometri, iar cea combinată de 550 de kilometri, distanţă pe care autovehiculul va consuma aproximativ 5 litri de combustibil.
XL1 are 795 de kilograme, iar viteza maximă la care poate ajunge este de 160 km/h.
XL1 nu este primul model hibrid de la VW. În 2002, nemţii au lansat L1, care avea un consum ceva mai mare, de aproximativ 1,4 litri la suta de kilometri.
Galerie foto cu VW XL1 pe străzile din Doha (sursa zigwheels.com):