Brandul naţional de turism al României, promovat de pilotul braşovean cu ocazia Marelui Premiu de la Abu Dhabi
Brandul naţional de turism va fi afişat din nou într-o competiţie sportivă de nivel internaţional. Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT) continuă colaborarea cu pilotul Mihai Marinescu, pentru promovarea brandului naţional de turism, de această dată în cadrul Finalei GP2 Series de la Abu Dhabi, în perioada 10-13 noiembrie 2011, informează un comunicat al MDRT.
Pe durata competiţiei, Mihai Marinescu va afişa brandul naţional de turism (logo şi slogan) pe monopost şi pe echipamentul de concurs, ca şi la etapa din octombrie 2011 de la Monza (Italia).
Alegerea MDRT a avut loc în urma analizei mai multor aspecte: "L-am ales pe Mihai ca promotor al turismului nostru prin competiţia F2 deoarece, din analiza indicatorilor de audienţă din sport, a rezultat că, la nivel mondial, competiţiile automobilistice sunt pe locul doi în topul audienţei. În plus, publicul care urmăreşte aceste competiţii este şi publicul pe care noi îl vizăm pentru promovarea brandului (călătoresc mult şi sunt formatori de opinie), iar ţările în care se desfăşoară etapele de campionat sunt pieţe importante pentru turismul românesc: Austria, Germania, Marea Britanie, Franţa, Spania, Ungaria", declara ministrul Elena Udrea la data anunţării colaborării între MDRT şi Mihai Marinescu.
Audienţa sezonului 2010, în care pilotul Mihai Marinescu a concurat ocupând locul 10 în clasamentul final, a fost impresionantă: cele 9 etape ale campionatului 2010 au atras pe circuite peste 300.000 de spectatori. Ca expunere TV, Eurosport a difuzat 15 ore de transmisiuni live şi aproximativ 50 de ore de înregistrări şi rezumate.
În acest an, Mihai Marinescu a obţinut constant clasări bune în campionatul FIA Formula 2, urcând de trei ori pe podium şi, mai ales, re