La doua luni dupa reorganizarea sectiilor de politie din mediul rural, Inspectoratul de Politie al Judetului (IPJ) Iasi se confrunta deja cu o serie de probleme. Cea mai grava priveste furnizarea carburantului pentru cele 100 de autoturisme aflate in dotarea agentilor din sectiile rurale. Sefii Politiei iesene sustin ca, desi reorganizarea Politiei Rurale a dat roade, primarii nu sustin proiectul si nu aloca o cota parte pentru combustibil, asa cum ar fi normal. "Noi credem in acest concept al Politiei Rurale. Din calculele facute pana acum a crescut, insa, consumul de carburant si de mentenanta a autovehiculelor. Asta este una din principalele probleme cu care ne confruntam. Din analizele facute am stabilit zonele care prezinta un risc ridicat, astfel incat am facut si zonele de patrulare. Urmeaza ca, in perioada ce vine, sa efectuam analize in zonele inregistrate cu risc, pentru a remedia deficientele aparute", a precizat Ioan Scripniciuc, seful IPJ Iasi.
La toate cele noua sectii de politie din mediul rural, au fost detasati 271 de polititi. Acestia beneficiaza de 100 de masini, din care 29 sunt folosite in patrulare, 25 pentru investigatii, iar restul pentru ceilalti oameni ai legii. "Am avut mai multe intalniri in judet cu autoritatile locale si cu cetatenii. Vrem sa extindem acest concept de Politie Rurala pentru siguranta oamenilor. Daca inainte, unde avea loc vreun incident, se deplasau doar cativa ofiteri, acum numarul acestora a crescut, iar interventiile vor fi mai eficiente", a adaugat seful Politiei iesene.
La doua luni dupa reorganizarea sectiilor de politie din mediul rural, Inspectoratul de Politie al Judetului (IPJ) Iasi se confrunta deja cu o serie de probleme. Cea mai grava priveste furnizarea carburantului pentru cele 100 de autoturisme aflate in dotarea agentilor din sectiile rurale. Sefii Politiei iesene sustin