Reprezentanții BenQ România au afirmat că în acest an vânzările companiei vor crește cu 5-10% în acest an, la 7,5-8 milioane de euro, estimare sub așteptările menționate de oficiali la începutul acestui an, de circa 9 milioane de euro.
"La începutul anului, BenQ estima că vânzările în România se vor apropia de 9 milioane de euro, dar rezultatele din prima jumătate a anului şi trimestrul al treilea arată că vânzările se vor situa între 7,5 şi 8 milioane de euro, cu 5-10% mai mult faţă de 2010. Cantitativ, vânzările noastre au crescut puternic, dar valoric nu au mers la fel de bine, pe fondul orientării clienţilor către produse ieftine", a declarat, ieri, directorul general al BenQ România, Dragoş Salamac, citat de Mediafax.
Directorul BenQ România a adăugat că există o presiune din partea retailerilor care promovează produse ieftine sau care practică, pentru anumite produse, preţuri mai scăzute, obiectivul fiind "agăţarea clienţilor" şi creşterea traficului în magazine."Retailerii nu obţin profit din vânzarea acestor produse, dar câştigă din creşterea traficului în magazine, iar un număr mai mare de vizitatori aduce vânzări în creştere", a spus Salamac.
Potrivit datelor BenQ, compania a înregistrat în primele nouă luni din acest an creşteri ale vânzărilor pe toate segmentele pe care activează la nivel local. Astfel, proiectoarele sunt cel mai dinamic segment, pe care BenQ a avut o creştere de 52%, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, fiind urmate de segmentul monitoarelor, cu un plus de 30%, şi cel al camerelor foto, care a urcat cu 8%.
Evoluţia pe segmentul proiectoarelor vine pe fondul creşterii pieţei de profil, dar şi pe fondul majorării vânzărilor pe segmentele business şi educaţional. "BenQ şi-a consolidat poziţia de lider pe piaţa proiectoarelor din România, fiind în linie cu estimările prognozate până la finalul a