Grupul aerian Lufthansa arein plan ca din orarul de vara 2012 sa introduca ruta Bucuresti-Berlin, care va avea si o oferta speciala, bilete de 49 euro cu taxe incluse. Cum vad oficialii liniei aeriene germane aceasta modalitate de atragere a clientilor?
Noua ruta Bucuresti-Berlin,care va fi operata de 4 ori pe saptamana, va beneficia si de o oferta specialacu preturi de 49 euro pe segment cu toate taxele incluse.
“Prin ofertele promotionalecream cerere. Ne adresam acelor oameni care nici nu se gandeau sa zboare intr-odestinatie, dar care atunci cand vad un pret bun, isi iau biletul de avion sipleaca pentru cateva zile cu familia”, a declarat Ofer Kisch, directorul general pentru Europa Centralasi de Est al Lufthansa Group. Aceasta a adaugat, insa, casistemul de management al yield-urilor pe care compania il are implementat lepermite sa ofere aceste preturi atractive si in acelasi timp sa pastreze rutaprofitabila.
“Nu avem doar clienti care merg cu bilete la promotie, avem situristi de business, care platesc bilete de business class sau au nevoispeciale in ceea ce priveste flexibilitatea biletelor. Atunci cand ai mixulpotrivit poti veni cu preturi pentru fiecare grup de clienti”, a explicatKisch.
Cresterile numarului depasageri ale liniilor aeriene este determinata in aceasta perioada si deofertele companiilor, care de la venirea crizei au o adevarata religie a “promotiilor”
Reprezentantii Lufthansa nuau spus cu cat va creste numarul pasagerilor transportati pe piata locala caurmare a noilor zboruri. Kisch a mentionat insa, ca in ultimele saptamani aobservat o incetinire a ritmului de crestere. “Acum se discuta la nivel globalde o revenire a situatiei dificile in economie. Ne este greu sa facempreviziuni. Cu siguranta prin noile zboruri vom creste numarul de pasageri, dareste greu de estimat”, spune Kisch. @N_