Astra Asigurări a lansat o aplicaţie care permite utilizatorilor nu doar să achiziţioneze poliţe Casco şi RCA, ci şi să afle ce proceduri trebuie să urmeze în caz de accident sau unde se află cel mai apropiat sediu al asigurătorului.
Cea mai mare companie de asigurări din România, Astra, continuă să se extindă în teritoriu în paralel cu dezvoltarea modalităţilor alternative de interacţiune cu clienţii. Asigurătorul a lansat o aplicaţie pentru iPhone şi iPad care permite clienţilor să acceseze în timp util date despre companie şi despre produsele sale. Aplicaţia le va oferi clientilor săi acces rapid la informaţii utile cum sunt procedurile de urmat în caz de daună (cu posibilitatea apelării directe a call center-ului, asistenţă rutieră, asistenţă în afara ţării), acces la cele mai importante produse ale companiei cu posibilitate de emitere telefonică sau emitere online a poliţelor RCA, CASCO, de călătorie şi locuinţe.
De asemenea, cu ajutorul hărţii interactive, clienţii pot afla care este cea mai apropiată agenţie sau sucursală Astra, în funcţie de locul în care sunt în momentul respectiv. De asemenea, compania a ajuns la cifra cinci în ceea ce priveşte centrele de daune din teritoriu prin inaugurarea primei locaţii de acest tip din zona de vest, la Timişoara. În acelaşi timp, Astra lansează platforma proiect a Biroului de Programare a Reparaţiilor din această zonă, pentru a le oferi clienţilor săi servicii rapide şi eficiente.
La nivel naţional, daunele plătite de Astra Asigurări în primele 9 luni ale anului 2011 pe segementele RCA şi CASCO, au înregistrat o creştere cu 30% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, cuantumul acestora a crescut de la 342.590.000 lei în 2010 la 445.472. 571 lei în 2011. Pe segmentul RCA, daunele plătite de companie, în primele 9 luni ale anului 2011, au fost de 283.519.188 lei (peste 62.000 de dosare soluţionat