După şase zile de când a primit licenţa de emisie de la CNA, canalul de ştiri RTV a atins o audienţă zilnică de 3.000 de telespectatori, la nivel urban.
În prima zi de emisie cu „acte în regulă" (3 noiembrie), noul post de televiziune RTV a avut o audienţă medie de 1.000 de telespectatori în mediul urban (0,01% rating). După cinci zile, audienţa medie a ajuns la 3.000 de telespectatori pe minut (0,03%). În prime-time (orele 19.00-00.00), audienţa medie zilnică a RTV a fost ceva mai mare. Aceasta a urcat de la 3.000 (0,02% rating), la 3 noiembrie, la 11.000 de telespectatori (0,09%), la 8 noiembrie.
Principalul handicap al televiziunii pe care Sebastian Ghiţă „a desprins-o" din Realitatea TV este că aceasta poate fi recepţionată doar în reţeaua UPC digital şi pe platforma digitală Dolce (Romtelecom). Este un hadicap imens faţă de cele două posturi concurente, Antena 3 şi Realitatea TV.
Absentă din grila marilor cablişti
O analiză a performanţei staţiei RTV este prematură acum. De-abia după ce va reuşi să intre în grilele operatorilor de cablu importanţi şi să‑şi extindă acoperirea, RTV se va vedea în sondajele de audienţă. Până atunci, Antena 3 profită din plin de „ruptura" de la Realitatea, consolidându-şi audienţa.