Mediul online nu este inca o componenta importanta in mixul media in ceea ce priveste publicitatea din Romania, proportia sa fiind sub cea inregistrata in alte tari din regiune precum Polonia , crede Miki Devic, co-fondatorul agentiei online Httpool, unul dintre cei mai importanti jucatori in publicitatea mobila din regiune.
Acesta crede ca mediul online este inca subreprezentat in mixul media in toata lumea, iar televiziuneaeste inca mediul principal. Si asta desi consumatorii si stilul lor de viata s-au schimbat radical in ultimii ani.
"Felul in care oamenii comunica, consuma si impart informatie s-a schimbat fundamental. Peisajul media si oportunitatile pentru advertiseris-au schimbat de asemenea, a declarat Devic in cadrul evenimentului How To Web ce a avut loc miercuri la Bucuresti.
Seful Httpool se asteapta ca online-ul sa aiba in urmatorii ani un share de aproximativ 30% din mixul de media al advertiserilor.
Totodata, acesta spune ca felul in care publicitatea functioneaza si este vanduta se va schimba in mod fundamental in perioada urmatoare. Acesta crede ca tendinta este de a se merge pe schimburile de reclame si licitarea si tranzactiile de publicitate in timp real. Practic, "va fi un fel de 'bursa' a publicitatii in care advertiserii vor licita in timp real pentru un spatiu", crede acesta, iar acest model va reprezenta in 2015 50% din vanzarile de publicitate online.
In plus, publicitatea mobila va reprezenta, in opinia lui Devik, urmatoarea revolutie in aceasta industrie.
Mediul online nu este inca o componenta importanta in mixul media in ceea ce priveste publicitatea din Romania, proportia sa fiind sub cea inregistrata in alte tari din regiune precum Polonia , crede Miki Devic, co-fondatorul agentiei online Httpool, unul dintre cei mai importanti jucatori in publicitatea mobila din regiune. @