Campaniile de promovare a angajaţilor cu potenţial încep să ia amploare, hypermarket-ul real,- România fiind una dintre companiile care au dezvoltat o astfel de campanie de promovare a angajaţilor. În cadrul programelor de management al carierei, pe lângă sesiunile de training dedicate pregătirii profesionale, sunt iniţiate şi centre interne de evaluare şi dezvoltare.
Pe plan local, centrele de evaluare şi de dezvoltare sunt folosite pentru a-i pregăti pe angajaţii cu potenţial pentru a prelua poziţii noi în companie. Pe plan internaţional, Metro Group foloseşte centrele de dezvoltare pentru a pregăti liderii talentaţi să preia poziţii manageriale de top.
Ca urmare a acestor programe, peste 70 de angajaţi au fost promovaţi pe poziţii manageriale în organizaţia din România, în timp ce alţi 10 au preluat poziţii în structura internaţională (sediul central din Germania, Polonia etc.).
"La momentul actual, folosim centrele de evaluare şi de dezvoltare nu doar pentru a alege candidatul potrivit pentru o anumită poziţie managerială. Ne-am dat seama că nu ne putem permite să ne gândim doar la prezent, ci este important să ne pregătim pentru viitor. În urma centrelor de dezvoltare, participanţii intră într-un grup al angajaţilor cu potenţial asupra căruia compania îşi orientează atenţia. Este un demers care aduce beneficii atât pentru angajat, cât şi pentru companie. Participantul devine conştient de propriile sale calităţi sau arii de îmbunătăţire cu ajutorul evaluării primite şi are şansa parcurgerii unui plan de dezvoltare pe termen mediu sau lung (sesiuni de pregătire, proiecte speciale etc.). În acelaşi timp, compania găseşte resurse importante în asigurarea unui plan de succesiune pentru poziţiile-cheie", a declarat, într-un comunicat, Cristina Filip, şefa departamentului Dezvoltare Resurse Umane din cadrul real,- România.
Centrele de dezvol