Adobe plănuieşte să concedieze mai mult de 7% din personal şi să utilizeze până la 94 de milioane de dolari pentru a se concentra asupra afacerilor principale, cum ar fi mass-media digitală şi marketing.
Vestea vine la doar câteva luni de când cel mai mare producător mondial de software a avut venituri peste aşteptări în cel de-al patrulea trimestru fiscal, facând impresie pe Wall Street.
Adobe, cunoscut pentru programele Photoshop şi Acrobat, îşi actualizează gama de produse pentru a ţine pasul şi ia măsuri pentru încurajarea popularului limbaj de programare HTML5.
Compania nu a specificat departamentele în care se vor face modificări. Mark Garett, directorul financiar al companiei, a avertizat că se aşteaptă ca segmentul de imprimare şi publishing să stagneze în acest trimestru faţă de cel anterior.
Cele 750 de posturi ce urmează a fi desfiinţate afectează toate unităţile de afaceri din toate zonele geografice şi reflectă schimbările în investiţii către mass-media digitală şi marketing, schimbând priorităţile şi aducând restructurări în proiecte, a declarat pentru Reuters Jodi Sorenson, purtător de cuvânt al companiei.
Specialiştii se aşteptă ca Adobe, care a raportat un număr total de 10.041 de angajaţi la sfârşitul celui de-al treilea trimestru fiscal, să dezvăluie mai multe detalii depsre procesul intern de reorganizare la conferinţa sa anuală a analiştilor ce va avea loc astăzi.
Deocamdată, compania menţine estimările anterioare pentru cel de-al patrulea trimestru pentru venituri şi cheltuieli.
În septembrie, Adobe estimează venituri cuprinse între 1,075 miliarde şi 1,125 miliarde de dolari şi câştiguri cuprinse între 57 de cenţi şi 64 de cenţi per acţiune în condiţii ordinare.
Compania a precizat în comunicatul de marţi că se aşteaptă să aibă costuri înainte de taxe cuprinse între 87 şi 94 milioane de dolari