Lucrarea pe DN 15, în valoare de peste 260 milioane lei fără TVA, a fost realizat din fonduri europene. “Pe o porţiune de 72,86 km sistemul rutier, podeţele şi podurile au fost consolidate pentru a corespunde standardelor şi traficului”, potrivit şefului Secţiei Drumuri Naţionale Târgu Mureş, Gheorghe Ispas. Primarii din zonă sunt mulţumiţi şi nu prea de investiţie. “Faţă de ceea ce a fost, acum este bine, doar că era bine să fie introdusă mai întâi canalizarea”, consideră Mihai Morar, primarul comunei Suseni.
“Aş fi dorit să fie şi şanţurile betonate şi tuburi care să preia debitul mare de apă din pâraie,” este de părere Lucreţia Cadar, primarul comunei Deda. “Problema la noi în zonă este că drumul s-a înălţat cu 40-50 cm şi toată zăpada şi apa de ploaie se scurge la parterul blocurilor. În rest este destul de bine finalizat, drumul este bun”, crede Petrişor Teslovan, primarul comunei Lunca Bradului.
Următoarea lucrare majoră de reabilitare vizează porţiunea de drum între Reghin şi Bistriţa, lucrările aici urmând a începe în primăvara anului următor.
Lucrarea pe DN 15, în valoare de peste 260 milioane lei fără TVA, a fost realizat din fonduri europene. “Pe o porţiune de 72,86 km sistemul rutier, podeţele şi podurile au fost consolidate pentru a corespunde standardelor şi traficului”, potrivit şefului Secţiei Drumuri Naţionale Târgu Mureş, Gheorghe Ispas. Primarii din zonă sunt mulţumiţi şi nu prea de investiţie. “Faţă de ceea ce a fost, acum este bine, doar că era bine să fie introdusă mai întâi canalizarea”, consideră Mihai Morar, primarul comunei Suseni.
“Aş fi dorit să fie şi şanţurile betonate şi tuburi care să preia debitul mare de apă din pâraie,” este de părere Lucreţia Cadar, primarul comunei Deda. “Problema la noi în zonă este că drumul s-a înălţat cu 40-50 cm şi toată zăpada şi apa de ploaie se scurge la parterul blocurilor. În r