In mod simbolic, la data de 09.09.09, orele 9 dimineata, 9 minute si 9 secunde, emirul Dubaiului a inaugurat linia de metro a Capitalei, partial subterana, partial aeriana, ca un fel de autostrada suspendata.
De atunci, au trecut mai bine de doi ani, timp in care trenurile au functionat ceas, din doua in doua minute, servind atat populatia care se deplaseaza de colo-colo prin oras, cat si o cohorta de turisti straini, veniti anume ca sa vada ceea ce n-au prea vazut la ei acasa.
Spectacoluil il poate privi oricine, dar drumul pana acolo nu-i gratis, cazarea costa si nici accesul in metrou nu este pe daiboj: invesestitorii tin sa-si recupereze capitalul pus la bataie.
Pentru cine nu-i doldora de bani, portalul bigpicture.ru pune la dispozitie cateva fascinante imagini, atat cat sa intelegem si noi cum s-a aglomerat viata in Dubai - acolo unde, pana mai ieri, era un pustiu.
Viaductele orasului sunt mai spectuloase decat subteranele. Nu se observa soseaua - adica autostrada - intalata jos, dedesubtul caii ferate
Contrasul dintre "sus" si "jos" este fara precedent.
Merita un gand frumos la adresa constructorilor capabili sa imbine utilul cu frumosul si totul cu un spectacol de vis
Peisajul se intinde pe o lungime de 52 km si numara exact 26 statii
Iluminatie de basm, intr-un tunel ca un palat.
Vestibulul de acces intr-una din statiile cu 3 niveluri
Accesul in statia de azur
Statia de chihlimbar
In mod simbolic, la data de 09.09.09, orele 9 dimineata, 9 minute si 9 secunde, emirul Dubaiului a inaugurat linia de metro a Capitalei, partial subterana, partial aeriana, ca un fel de autostrada suspendata.
De atunci, au trecu