Tot mai multe companii aeriene americane au început să folosească biocarburanţii, pentru a se integra transportului aerian în sistemul european de reducere a emisiilor de CO2 până în 2012, relatează Green Report.
În acest sens, un avion a efectuat o cursă Huston-Chicago, cu carburant obţinut din alge. O altă companie a utilizat la mai multe zboruri un amestec de carburant obţinut în procentaj de 20% din uleiul de gătit. Uleiul recuperat provine de la McDonald's. În acest mod, emisiile de gaze sunt reduse cu 10%.
Un dezavantaj cel puţin temporar este însă faptul că preţul carburantului este în prezent de şase ori mai mare decât kerosenul. Problema ar putea fi rezolvată în timp, deoarece cantitatea de ulei folosit de la McDonald's este foarte mare, lucru ce ar putea duce la o scădere a preţului.
Tot mai multe companii aeriene americane au început să folosească biocarburanţii, pentru a se integra transportului aerian în sistemul european de reducere a emisiilor de CO2 până în 2012, relatează Green Report.
În acest sens, un avion a efectuat o cursă Huston-Chicago, cu carburant obţinut din alge. O altă companie a utilizat la mai multe zboruri un amestec de carburant obţinut în procentaj de 20% din uleiul de gătit. Uleiul recuperat provine de la McDonald's. În acest mod, emisiile de gaze sunt reduse cu 10%.
Un dezavantaj cel puţin temporar este însă faptul că preţul carburantului este în prezent de şase ori mai mare decât kerosenul. Problema ar putea fi rezolvată în timp, deoarece cantitatea de ulei folosit de la McDonald's este foarte mare, lucru ce ar putea duce la o scădere a preţului.