"Ringul" de la "Vocea României" a fost locul de desfăşurare a unor bătălii muzicale de senzaţie care i-au ţinut pe telespectatorii ProTv într-un număr foarte mare în faţa televizoarelor. Astfel, marţi, 8 noiembrie, Pro Tv a adunat în faţa micilor ecrane în minutul de maximă audienţă înregistrat la 21.11 peste două milioane de telespectatori din întreaga Românie. Şi la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, ProTV obţinea în minutul de aur de la 21.08 - 13,4 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 34,9%. În acest minut, Antena 1 obţinea doar 4,4 puncte de rating şi 11,4% cotă de piaţă.
Potrivit unui comunicat al postului din Pache, ProTV a fost lider de piaţă incontestabil pe toate segmentele de public, pe toată durata emisiunii (20.14-22.23). Astfel, la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, ProTv înregistra o audienţă medie de 9,5 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 26,1%, în timp ce Antena 1 obţinea apropape jumătate, 5,5 puncte de rating şi 15,2% cotă de piaţă.
Pe întreg publicul din mediul urban, ProTV a înregistrat 8,3 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 18,6%, Antena 1 obţinind doar 5,5 puncte de rating şi 12,4% cotă de piaţă.
Audienţa emisiunii Pro TV a fost ridicată încă de la prima emisiune, milioane de telespectatori urmărind show-ul care încearcă să găsească cea mai bună voce din România.
Ediţia trecută difuzată în data de 1 noiembrie, Pro Tv a adunat în faţa micilor ecrane în minutul de maximă audienţă înregistrat la 21.10 peste două milioane de telespectatori din întreaga Românie.
În prima ediţie a emisiunii , difuzată în data de 27 septembrie, două milioane de români s-au uitat la "Vocea României". În "minutul de aur" înregistrat la 22.19, pe publicul comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, Pro Tv a obţ