Volkswagen (VW) şi Opel sunt cele mai tranzacţionate mărci pe piaţa auto second hand în mediul online, înregistrând, în ultimul an, aproape 128.000 de anunţuri postate, relevă datele AutoIndex, instrument de măsurare a pieţei auto.
Potrivit sursei citate, lider incontestabil al tranzacţiilor de autoturisme pe piaţa auto second hand în mediul online din România este brandul Volkswagen, cu peste 66.400 anunţuri postate pe Auto.ro în ultimul an. Cele mai multe anunţuri aparţin modelelor Volkswagen Golf şi Passat. Pe de altă parte, marca Opel a ocupat locul secund în top cu peste 61.300 anunţuri, cele mai multe fiind pentru modelele Astra şi Vectra.
În ceea ce priveşte marca autohtonă, Dacia, aceasta nu se află în topul tranzacţiilor în mediul online înregistrând un număr de 23.500 anunţuri postate, în ultimele 12 luni.
F. A. Volkswagen (VW) şi Opel sunt cele mai tranzacţionate mărci pe piaţa auto second hand în mediul online, înregistrând, în ultimul an, aproape 128.000 de anunţuri postate, relevă datele AutoIndex, instrument de măsurare a pieţei auto.
Potrivit sursei citate, lider incontestabil al tranzacţiilor de autoturisme pe piaţa auto second hand în mediul online din România este brandul Volkswagen, cu peste 66.400 anunţuri postate pe Auto.ro în ultimul an. Cele mai multe anunţuri aparţin modelelor Volkswagen Golf şi Passat. Pe de altă parte, marca Opel a ocupat locul secund în top cu peste 61.300 anunţuri, cele mai multe fiind pentru modelele Astra şi Vectra.
În ceea ce priveşte marca autohtonă, Dacia, aceasta nu se află în topul tranzacţiilor în mediul online înregistrând un număr de 23.500 anunţuri postate, în ultimele 12 luni.
F. A.