15 specialişti de la Telefonul copilului au răspuns, de la începutul anului, la 115.601 apeluri. Kanal D îi ajută cu campania \"Un apel pierdut, o copilărie pierdută\"
"O fetiţă bătută de părinţi a cerut ajutor la 112!", "Un copil de 13 ani din Teleorman s-a spânzurat, iar localnicii susţin că s-a plâns de multe ori că era bătut de tată" sunt titluri ce şochează zilnic. Unii copii sunt abuzaţi sexual, alţii, după principiul "eu te-am făcut, eu te omor!" sunt bătuţi de părinţi ca metodă de "educare". O mare parte rămân cu traume pentru toată viaţa.
"În premieră în România, Kanal D realizează un maraton TV dedicat unei cauze sociale, ajutorarea copiilor care se simt singuri, abandonaţi sau care sunt victime ale abuzului fizic şi psihic. Campania este dedicată susţinerii serviciilor oferite de "Asociaţia Telefonul Copilului la numărul de telefon 116.111, valabil în reţele Romtelecom şi Cosmote".
Sperăm să strângem suficienţi bani să creştem numărul de specialişti care răspund zilnic apelurilor copiilor, dar şi să extindem programul de funcţionare al acestui număr", explică Maria Popescu, Communication & PR manager Kanal D şi coordonator al proiectului "Un apel pierdut, o copilărie pierdută".
Copiii reclamă singurătatea
16 ore pe zi, 15 asistenţi sociali şi psihologi răspund zilnic la telefonul 116.111. Anul acesta s-au înregistrat de patru ori mai multe apeluri, faţă de anul trecut, iar numărul specialiştilor care răspund zilnic la telefoanele disperate ale copiilor a devenit insu fi cient.
"Mulţi dintre copiii care au beneficiat de serviciile oferite de «Asociaţia Telefonul Copilului» la 116.111 ne-au contactat pentru că se simţeau singuri, neînţeleşi, nu reuşeau să mai relaţioneze cu părinţii, sufereau din cauza neînţe le gerilor în familie, au dezvoltat depresie, tulburări de comportament, frică