Emisiunea lui Toni Grecu & co. a fost lider absolut de audienţă pe toate categoriile de public. În minutul de maximă audienţă, 21.39, atunci când peste 2 milioane de români urmăreau emisiunea, Pro Tv a înregistrat pe publicul comercial un vârf de 10,3 puncte de rating şi 30,1 % cotă de piaţă. Tot atunci, Antena 1, principalul competitor, înregistra valori de patru ori mai mici, respectiv 2,6 puncte de rating şi 7,7 procente din cota de piaţă.
Multe glume bune, invitaţi cu umor şi personaje care dau dependenţă, toate au fost ingredientele unei seri de disctracţie la "Serviciul Român de Comedie" (SRC).
Emisiunea a fost lider de audienţă pe întreaga durată a difuzării (20.27-21.53). Pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, Pro Tv s-a clasat primul cu o medie de 8 puncte de rating şi 23,1 % cotă de piaţă, în timp ce Antena 1 s-a clasat a doua cu numai 3,9 puncte de rating şi 11,2 procente din cota de piaţă. Şi pe publicul din mediul urban Pro Tv a fost lider cu o audienţă medie de 7,9 puncte de rating şi 17,5 % cotă de piaţă, în vreme ce Antena 1 avea doar 4,4 puncte de rating şi 9,8 procente din cota de piaţă.
Miercuri seara la SRC Toni Grecu a făcut schimb de glume cu medicul Nicolae Bacalbaşa, şi-a trimis agenţii pe teren cu un recensământ atipic acasă la Oana Zăvoranu, iar în "Clanul Lupilor" a fost petrecere mare de ziua lui Titel.
Emisiunea lui Toni Grecu & co. a fost lider absolut de audienţă pe toate categoriile de public. În minutul de maximă audienţă, 21.39, atunci când peste 2 milioane de români urmăreau emisiunea, Pro Tv a înregistrat pe publicul comercial un vârf de 10,3 puncte de rating şi 30,1 % cotă de piaţă. Tot atunci, Antena 1, principalul competitor, înregistra valori de patru ori mai mici, respectiv 2,6 puncte de rating şi 7,7 procente din cota de piaţă.
Multe glume bune, inv