Steve Jobs nu a fost doar un vizionar care a revoluționat tehnologia ci și omul care ar putea schimba legislația auto a statului american California. Se cunoaște deja că mașina preferată a co-fondatorului Apple a fost un Mercedes SL 55 AMG, model la volanul căruia a fost surprins în repetate rânduri. Mulți însă au remarcat faptul că mașina lui Jobs nu purta plăcuțe cu numere de înmatriculare.
Misterul legat de lipsa numerelor de înmatriculare a fost elucidat de Jon Callas, un fost angajat al lui Jobs, scrie iTWire.
Jon Callas, care a avut mai multe funcții în aparatul de securitate de la Apple, a declarat că lui Steve Jobs îi plăcea ideea de a fi diferit, drept urmare a descoperit o cale legală prin care să circule, în voie, fără să se folosească de plăcuțele cu pricina.
Steve Jobs s-a folosit de o lacună în legislația auto a statului american California, care spune că o mașină nou nouță poate circula fără numere de înmatriculare până la șase luni.
Astfel, Jobs a făcut un aranjament cu un dealer auto prin care acesta se obliga să-i livreze, o dată la șase luni, un Mercedes SL 55 AMG argintiu, primind la schimb mașina „veche” a lui Jobs.
Aranjamentul în cauză era favorabil ambelor părți implicate: Steve Jobs circula cu o mașină de lux fără să fie nevoit să o înmatriculeze, iar dealerul auto se putea lăuda că mașinile primite la schimb au fost testate de renumitul co-fondator Apple.
Steve Jobs nu a fost doar un vizionar care a revoluționat tehnologia ci și omul care ar putea schimba legislația auto a statului american California. Se cunoaște deja că mașina preferată a co-fondatorului Apple a fost un Mercedes SL 55 AMG, model la volanul căruia a fost surprins în repetate rânduri. Mulți însă au remarcat faptul că mașina lui Jobs nu purta plăcuțe cu numere de înmatriculare.