Volkswagen și Opel sunt mărcile care merg cel mai bine în mediul online din România, după numărul de tranzacții, indică un studiu de specialitate recent.
Românii care preferă mașinile second hand sunt interesați de modelele produse de Volkswagen și Opel.
Practic, nicio surpriză, până acum.
Autoturismele celor două branduri germane sunt cele mai tranzacționate pe piața auto second hand în mediul online din România, înregistrând în ultimul an cele mai multe anunțuri publicate, potrivit datelor furnizate de AutoIndex.
În ultimul an, 66.400 de anunțuri postate pe ”auto.ro” au vizat modele Volkswagen - Golf și Passat.
Opel ocupă locul al II-lea, potrivit studiului, cu 61.300 de anunțuri postate, în utlimele 12 luni pe același site. Astra și Vectra (care nu se mai produce, în acest moment) sunt primele game vizate de români.
Doar 23.500 de anunțuri privind modele Dacia au fost postate în ultimul an, autorii studiului susținând că majoritatea tranzacțiilor care au ca obiect mașinile producătorului autohton se realizează în mediul offline.