Google a anuntat masuri penalizatoare vizand site-urile care utilizeaza formule de advertising excesiv, transformandu-se in forme invazive de publicitate, cu efecte negative asupra traficului.
Matt Cutts, purtatorul de cuvant oficial al grupului din Mountain View, a declarat in cadrul conferintei Pubcon, ca Google nu agreeaza publicitatea care dauneaza calitatii experientei de navigare a utilizatorilor finali, relateaza Webnews.
In acest context, specialistii din cadrul grupului lucreaza la crearea unei noi serii de formule algoritmice menite sa identifice site-urile mai putin "curate", avand obiectivul clar de a le elimina din ranking-ul motorului de cautare.
"Daca ai publicitate care eclipseaza propriile continuturi, trebuie sa evaluezi bine lucrurile - vezi continuturile sau alte elemente care iti distrag atentia si te deranjeaza?", a lansat Cutts un avertisment, potrivit sursei citate, menit sa sublinieze faptul ca Google urmareste acest aspect din punct de vedere al intereselor utilizatorilor.
Google a anuntat masuri penalizatoare vizand site-urile care utilizeaza formule de advertising excesiv, transformandu-se in forme invazive de publicitate, cu efecte negative asupra traficului.
Matt Cutts, purtatorul de cuvant oficial al grupului din Mountain View, a declarat in cadrul conferintei Pubcon, ca Google nu agreeaza publicitatea care dauneaza calitatii experientei de navigare a utilizatorilor finali, relateaza Webnews.
In acest context, specialistii din cadrul grupului lucreaza la crearea unei noi serii de formule algoritmice menite sa identifice site-urile mai putin "curate", avand obiectivul clar de a le elimina din ranking-ul motorului de cautare.
"Daca ai publicitate care eclipseaza propriile continuturi, trebuie sa evaluezi bine lucrurile - vezi continuturile sau alte e