Metroul din Dubai e o aglomeratie urbana rasarita aproape in pustiu, ca de altfel cam tot ce se gaseste acolo, dupa ce s-a aflat ca dedesubt se ascund pungile cu petrol.
Metroul din Dubai are renumele de a fi nu numai cel mai bine computerizata linie din lume, dar si cea mai eleganta, conform bigpicture.ru.
Intrarile, iesirile si casele de bilete sunt cam ca cele de la noi. Nici obiceiurile nu difera mult: pasagerii platesc si trec printre bare. Altii nu platesc si sar pe deasupra
Inca o sala de chihlimbar, mai pretentioada decat prima
Toate scarile sunt dublate de scari rulante. Toate functioneaza.
Un parc de 500 de autocare este la dispozitia calatorilor care coboara din metrou. Masinile asteapta la sosirea fiecarui tren, ca sa transporte pasagerii in diferitele colturi ale orasului.
Interiorul vagonului nu difera mult de cele de pe la noi. In fond, ce ar putea fi diferit?
Podurile lor suspendate s-ar putea sa semene cu viitoarele noastre autostrazi suspendate. Diferenta este ca ale lor sunt gata. Ale domnului Oprescu sunt inca in faza de proiect
Nod de cale ferata, in plin oras. Cum de l-au facut silentios, asta nu mai ei stiu
Metroul din Dubai e o aglomeratie urbana rasarita aproape in pustiu, ca de altfel cam tot ce se gaseste acolo, dupa ce s-a aflat ca dedesubt se ascund pungile cu petrol.
Metroul din Dubai are renumele de a fi nu numai cel mai bine computerizata linie din lume, dar si cea mai eleganta, conform bigpicture.ru.
Intrarile, iesirile si casele de bilete sunt cam ca cele de la noi. Nici obiceiurile nu difera mult: pasagerii platesc si trec printre bare. Altii nu platesc si sar pe deasupra
@