Lanţul de magazine Ann Summers, specializat în vânzarea de lenjerie intimă şi jucării sexuale, a lansat o campanie prin care vrea să transforme femeile obişnuite în super-modele, scrie Daily Mail.
Dintre cele peste 4.000 de britanice care au aplicat, reprezentanţii companiei au ales doar zece. Ele au apărut în prima reclamă televizată a brandului Ann Summers.
Totuşi, campania încă nu s-a încheiat: telespectatorii sunt invitaţi să voteze "top-modelul" preferat, care va avea şansa să joace într-un spot dedicat zilei de Sf. Valentin.
Reprezentanţii companiei au declarat că finalistele au fost alese pentru "personalitatea, încrederea şi formele lor".
Lanţul de magazine Ann Summers, specializat în vânzarea de lenjerie intimă şi jucării sexuale, a lansat o campanie prin care vrea să transforme femeile obişnuite în super-modele, scrie Daily Mail.
Dintre cele peste 4.000 de britanice care au aplicat, reprezentanţii companiei au ales doar zece. Ele au apărut în prima reclamă televizată a brandului Ann Summers.
Totuşi, campania încă nu s-a încheiat: telespectatorii sunt invitaţi să voteze "top-modelul" preferat, care va avea şansa să joace într-un spot dedicat zilei de Sf. Valentin.
Reprezentanţii companiei au declarat că finalistele au fost alese pentru "personalitatea, încrederea şi formele lor".