Între 11 şi 13 noiembrie, hipermarketul real,- Cotroceni găzduieşte în interiorul hipermarketului un târg de produse tradiţionale şi ecologice, arată un comunicat de presă.
"Dincolo de latura economică a programului, cea care vizează suportul nostru pentru micile afaceri locale din diverse zone ale ţării, programul nostru de parteneriate cu producătorii locali este şi un demers cultural necesar. Produsele alimentare tradiţionale şi reţetele lor, multe păstrate secrete de gospodine, de-a lungul secolelor, sunt parte integrantă din cultura şi istoria regiunilor, creează şi perpetuează amintiri în conştiinţa locală. În lipsa producătorilor care să ducă tradiţia mai departe, reţetele ar putea dispărea, odată cu puţinii oameni iniţiaţi în tainele gastronomiei tradiţionale româneşti. Entuziasmul cu care au fost primite târgurile organizate până acum ne arată interesul consumatorilor din marile oraşe pentru cultura gastronomică românească şi pentru produsele ecologice care încă se realizează în micile facilităţi de producţie de prin ţară. Oamenii vin la târgurile noastre în număr mare, fie din nostalgia propriei lor vieţi la ţară, fie din dorinţa de a mânca sănătos şi < verde >, fie pur şi simplu din curiozitate. Totodată, îi încurajăm pe toţi furnizorii noştri locali să se unească în asociaţii de producători, pentru a putea obţine capacităţi de producţie superioare şi a reuşi să satisfacă cererea existentă pe piaţă", a afirmat Nicolae Danciu, Senior Manager la real,- Hypermarket România.
F. A. Între 11 şi 13 noiembrie, hipermarketul real,- Cotroceni găzduieşte în interiorul hipermarketului un târg de produse tradiţionale şi ecologice, arată un comunicat de presă.
"Dincolo de latura economică a programului, cea care vizează suportul nostru pentru micile afaceri locale din diverse zone ale ţării, programul nostru de parteneriate cu producătorii locali este