Patronul lui Chelsea, Roman Abramovici, a explicat, în cadrul unui proces, care sunt problemele posesorilor de avioane private, scrie Daily Mail.
Abramovici, posesor al unui Boeing 767, a fost întrebat dacă avioanele private sunt gata în orice moment de decolare.
"Nu e chiar aşa de uşor, nu e ca la maşini, să bagi cheia în contact şi să pleci. Din momentul în care mă hotărăsc să plec undeva şi până să decoleze avionul, trec minimum patru ore sau, mai degrabă, şase", a declarat patronul lui Chelsea.
El a explicat că este o procedură dificilă: mai întâi trebuie contactaţi piloţii, apoi trebuie pus combustibil şi obţinută aprobarea de a zbura. La acestea se adaugă şi timpul necesar ajungerii de la birou sau de acasă la aeroport, care, în cazul unor ambuteiaje în trafic, se poate ridica şi la două ore.
Judecătorul, încurcat de răspunsul lui Abramovici, l-a întrebat dacă avioanele private nu au mereu combustibil.
"Tehnologia este destul de complicată, are de-a face cu normele de siguranţă. Combustibilul pentru avioane se dilată sau se contractă în funcţie de temperatură. Există reguli care permit ca rezervorul să aibă o anumită cantitate de combustibil, dar oricum trebuie realimentat înainte de decolare. În plus, avionul nu poate ateriza cu combustibil la bord, acesta trebuie ars în zbor", a declarat Abramovici.
A fost ultima zi a procesului în care patronul lui Chelsea e acuzat de un alt oligarh rus, Boris Berezovsky, că l-ar fi înşelat în privinţa valorii unor acţiuni la două companii. Berezovksy îi cere lui Abramovici daune de 4,3 miliarde de euro.
Patronul lui Chelsea, Roman Abramovici, a explicat, în cadrul unui proces, care sunt problemele posesorilor de avioane private, scrie Daily Mail.
Abramovici, posesor al unui Boeing 767, a fost întrebat dacă avioanele private sunt gata în orice moment de decolare.
"Nu e chiar