Seria jocurilor video Activision - Call of Duty inregistreaza noi recorduri de vanzari, cu Modern Warfare 3, care a ajuns la 6,5 milioane de exemplare vandute in primele 24 de ore de la lansare.
Incasarile corespunzatoare acestor vanzari fara precedent se ridica la aproximativ 400 milioane de dolari, jocul depasind astfel nume rasunatoare in sectorul specific, precum Star Wars sau The Lord of The Ring, relateaza Webnews.
Dimensiunea multiplayer oferita de ultima editie a jocului, pare sa fie de fapt elementul cel mai apreciat, castigand rapid un loc fruntas in topul popularitatii gamerilor de pretutindei.
Provocarea online reprezinta un atu in plus care, potrivit afirmatiilor lui Eric Hirshberg, CEO al grupului Activision Blizzard, face ca MW 3 sa devina "mai mult decat un joc - cea mai intensa forma de descarcare a adrenalinei in universul divertismentului".
Ca informatie suplimentara, Activision a anuntat ca o parte din incasari, respectiv 3 milioane de dolari, va fi donata asociatiei non-profit Call of Duty Edowment, ca initiativa menita sa sustina cheltuielile de reintegrare a veteranilor in campul muncii, precizeaza sursa.
Seria jocurilor video Activision - Call of Duty inregistreaza noi recorduri de vanzari, cu Modern Warfare 3, care a ajuns la 6,5 milioane de exemplare vandute in primele 24 de ore de la lansare.
Incasarile corespunzatoare acestor vanzari fara precedent se ridica la aproximativ 400 milioane de dolari, jocul depasind astfel nume rasunatoare in sectorul specific, precum Star Wars sau The Lord of The Ring, relateaza Webnews.
Dimensiunea multiplayer oferita de ultima editie a jocului, pare sa fie de fapt elementul cel mai apreciat, castigand rapid un loc fruntas in topul popularitatii game