Zilele trecute Simona a făcut o comandă on-line de pe un site cu produse destinate bebeluşilor. Deşi a specificat produsul ales şi a plătit la timp, când i-a fost adus pachetul acasă a observat că nu era marfa pe care o văzu-se pe internet. „A comandat fiica mea un produs de firmă şi când a sosit acasă nici măcar pe factură nu scrie firma respectivă, ca să nu mai vorbim de produs.
Iar persoana de contact de abia vorbeşte. Îţi vine să întinzi mâna prin telefon să îi scoţi câteva vorbe", scrie supărată fosta doamnă Dichiseanu pe pagina de Facebook. Mai mult, cântăreaţa a încercat să facă reclamaţii la OPC, însă s-a confruntat cu probleme de comunicare. „De la protecţia consumatorului din Cluj, altă tută. A răspuns: păi aşa se cam întâmplă cu cumpărăturile on-line", Păi băăăăăi, voi de ce sunteţi protecţia consumatorului? Staţi şi mâncaţi banii degeaba? Afară că mai vor şi alţii să mănânce o bucată de pâine", mai spune nervoasă Simona. Cântăreaţa nu se lasă „bătută" şi va continua să facă toate demersurile pentru a se face dreptate.
Zilele trecute Simona a făcut o comandă on-line de pe un site cu produse destinate bebeluşilor. Deşi a specificat produsul ales şi a plătit la timp, când i-a fost adus pachetul acasă a observat că nu era marfa pe care o văzu-se pe internet. „A comandat fiica mea un produs de firmă şi când a sosit acasă nici măcar pe factură nu scrie firma respectivă, ca să nu mai vorbim de produs.
Iar persoana de contact de abia vorbeşte. Îţi vine să întinzi mâna prin telefon să îi scoţi câteva vorbe", scrie supărată fosta doamnă Dichiseanu pe pagina de Facebook. Mai mult, cântăreaţa a încercat să facă reclamaţii la OPC, însă s-a confruntat cu probleme de comunicare. „De la protecţia consumatorului din Cluj, altă tută. A răspuns: păi aşa se cam întâmplă cu cumpărăturile on-line", Păi băăăăăi, voi de ce sunteţi protecţia consu