Compania germană Travec va lansa pe piaţa la mijlocul anului 2012 un model derivat din Dacia Duster.
Travec Tecdrah TTi preia interiorul, sistemul de tracţiune integrală şi motorizările primului SUV românesc, la care se adăugă o serie de caracteristici care probabil îi vor asigura succesul în rândul împătimiţilor de off-road.
Modelul românesc şi cel german se înfrăţesc prin gama de motoare, sistemul de tracţiune şi elementele de interior, însă la exterior sunt două modele complet diferite.
Un mare atuu, care promovează încă o dată aspiraţiile de vehicul off-road ale lui Tecdrah TTi, este durata de viaţă a caroseriei în faţa coroziunii, de aproximativ 25 de ani. Potrivit producătorului, nici panouri din plastic nu trebuie vopsite, fiind şi rezistente la zgârieturi.
Garda la sol foarte generoasă, de aproape 40 de centimetri, dar şi unghiul de atac de peste 40 de grade anunţă un comportament bun pe teren accidentat. Tecdrah TTi are o lungime de 4,18 metri şi aproape 1,8 metri înălţime.
Modelul de bază va fi echipat cu motorul pe benzină de 1,6 litri în variantă 4x2. Versiunea de top primeşte motorul 1.5 dCi de 90 CP şi sistemul de tracţiune 4x4.
Travec Techrah TTi a fost anunţat la Salonul Auto de la Frankfurt din 2011.
Compania germană Travec va lansa pe piaţa la mijlocul anului 2012 un model derivat din Dacia Duster.
Travec Tecdrah TTi preia interiorul, sistemul de tracţiune integrală şi motorizările primului SUV românesc, la care se adăugă o serie de caracteristici care probabil îi vor asigura succesul în rândul împătimiţilor de off-road.
Modelul românesc şi cel german se înfrăţesc prin gama de motoare, sistemul de tracţiune şi elementele de interior, însă la exterior sunt două modele complet dif