Logitech nu va mai produce set top box-ul (STB, decodor extern - n.r.) pentru care a semnat un contract de colaborare cu Google, revenirea asupra deciziei initiale constituind un pas ce o costa peste 100 de milioane de dolari.
Analistii internationali isi pun intrebarea daca aceasta "schimbare la fata" este rezultatul unei erori sau o strategie bine chibzuita, care ascunde interese ulterioare nebanuite, pierderea fiind acoperita intr-un fel sau altul de concurenta, relateaza Webnews.
Potrivit declaratiilor lui Guerrino De Luca, CEO al companiei Logitech, decizia de realizare a set top box-ului pentru Google TV a reprezentat o eroare de proportii uriase, confirmata de faptul ca Logitech Revue nu s-a bucurat de succesul scontat pe piata, nici macar in urma reducerilor de pret.
Eroare sau pas premeditat?
Pe de alta parte insa, intreruperea productiei si eliminarea articolului din propriile depozite reprezinta un vot de neincredere care marcheaza grav imaginea Google in piata, lansand un mesaj de dezamagire catre consumatori: serviciul oferit de grupul din Mountain View e prea costisitor si nu e pregatit pentru public.
Declaratiile lui De Luca nu se rezuma insa numai la comunicarea deciziei, ci se extind si asupra unei perioade precedente, lansand o serie de critici ce vizeaza fragilitatea colaborarii cu Google: "In 2010, cand a fost lansat, Google TV nu era bine pus la punct pentru public, serviciul era inca in 'beta' si nu reflecta dorintele utilizatorilor".
Dar daca aceasta este opinia specialistilor companiei elvetiene, atunci cum de s-a semnat un acord de asemenea proportii fara a analiza la momentul respectiv argumentele pro si contra acestui proiect considerat in 2010 un pas menit "sa revolutioneze universul TV"?
Google TV - lovit si de providerii americani
Adevarul pare