Fanii formaţiei britanice The Smiths s-au revoltat, după ce melodia lor preferată a apărut într-o reclamă la un magazin cu o reputaţie nu foarte bună, scrie Daily Mail.
În reclamă, aparţinând lanţului de magazine John Lewis, apare un băieţel care este din ce în ce mai nerăbdător, în preajma Crăciunului.
În dimineaţa de Crăciun, băieţelul se trezeşte, ignoră cadourile pe care le-a primit şi scoate, la rândul său, un cadou din dulap.
El intră zâmbitor în dormitorul părinţilor, cu pachetul în braţe, moment în care pe ecran apare sloganul "For gifts you can't wait to give" (Pentru cadouri pe care de abia aştepţi să le faci).
Reclama, care a costat 7 milioane de euro, are mare succes la public şi a fost numită de multă lume "cea mai bună reclamă din istorie". De asemenea, spotul a strâns foarte mulţi fani pe Facebook şi Twitter şi va fi difuzată de majoritatea televiziunilor din Marea Britanie.
Cum a ajuns un "imn al iubirii neîmpărtăşite" să vândă "rahaturi pentru clasa de mijloc"
Singurii nemulţumiţi par a fi fanii formaţiei The Smiths, a cărei piesă, "Please, please, please, let me get what I want" este folosită în reclamă.
De fapt, nu este vorba nici măcar despre piesa originală, ci de un cover. Însă Steven Morrissey, solistul trupei, este cel care deţine drepturile de autor ale melodiei, el dându-şi acordul ca piesa să apară pe reclamă.
"Sunt foarte mulţumit de cum a ieşit reclama", a declarat Morrissey.
Nu la fel de mulţumiţi sunt, însă, fanii The Smiths. Mulţi dintre aceştia au declarat că nu le vine să creadă că acestă melodie este folosită pentru a promova un magazin care vinde "rahaturi pentru clasa de mijloc".
"Please, please este imnul nostru despre dor şi dragoste neîmpărtăşită. Sub nicio formă nu ar trebui folosit pentru a vinde haine şi alte obiecte", scrie un alt fan.
"Ruşine, Morrisson! E d