Investitiile in publicitate reflecta situatia economica a Romaniei, dar piata publicitatii online continua sa creasca, motiv pentru care digitalul ar trebui sa se afle in centrul tuturor campaniilor de promovare. Si asta in timp ce structurile traditionale ale publicitatii sunt pe cale de disparitie, dupa cum apreciaza Radu Florescu (foto), CEO-ul Saatchi&Saatchi Romania.
CEO-ul Saatchi&Saatchi Romania a declarat pentru DailyBusiness.ro ca online-ul se afla pe un trend ascendent care trebuie sa continue, iar serviciile de digital trebuie sa fie intergrate agentiilor si sa se afle in centrul tuturor campaniilor de marketing si promovare.
In aceste conditii, Florescu spune ca in anii urmatori comunicarea digitala “va creste cu siguranta”, iar viitorul este al marketingului mobil.
"Viitorul apartine aplicatiilor mobile"
“Mobilitatea va fi un aspect foarte important, de care gandirea strategica a agentiilor va tine seama. Marea provocare este aceea de a te adresa unui consumator tot timpul in miscare. De aceea viitorul va fi al aplicatiilor mobile”, a adaugat CEO-ul Saatchi&Saatchi.
Astfel, Florescu a mai spus ca structurile traditionale ale publicitatii sunt pe cale de disparitie.
“Focusul este pe oameni de calitate, care sa obtina rezultate in cea mai eficienta modalitate cu putinta. Pe masura ce tehnologia evolueaza, la fel se intampla si cu felul in care lucram”, a mai afirmat Florescu, atentionand ca online-ul este un mediu foarte competitiv.
Si asta in ciuda faptului ca Romania “nu este in avangarda publicitatii, dar logica transformarii se aplica in toate pietele”.
Toata lumea vorbeste despre mediul online, dar nu toti il intelegRadu Florescu
Intrebat insa cum apreciaza numarul de agentii care isi impart clientii pentru piata publicitatii, Radu Florescu a spus ca