Anchetele prezentate în cadrul emisiunii "România, te iubesc!" au ţinut în faţa televizoarelor peste 2.000.000 de telespectatori din întreaga ţară, care urmăreau emisiunea în minutul de aur, 18:57.
În intervalul orar 18:00 - 18:58, noua ediţie a emisiunii difuzate de Pro Tv a fost lider de audienţă atât pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, cât şi pe publicul din mediul urban. Astfel, pe publicul comercial din mediul urban, s-a înregistrat, în medie, 4,5 puncte de rating şi 14,8% cotă de piaţă, în timp ce Antena 1, clasată abia pe locul al III-lea, avea doar 2,1 puncte de rating şi 7% cotă de piaţă.
Şi pe publicul din mediul urban ProTv a fost lider incontestabil de audienţă, înregistrând, în medie, un rating de 4,3 puncte şi un share de 10,8 procente, spre deosebire de Antena 1, clasată abia pe locul al III-lea, care avea 2,8 puncte de rating şi 7 procente din cota de piaţă.
Anchetele prezentate în cadrul emisiunii "România, te iubesc!" au ţinut în faţa televizoarelor peste 2.000.000 de telespectatori din întreaga ţară, care urmăreau emisiunea în minutul de aur, 18:57.
În intervalul orar 18:00 - 18:58, noua ediţie a emisiunii difuzate de Pro Tv a fost lider de audienţă atât pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, cât şi pe publicul din mediul urban. Astfel, pe publicul comercial din mediul urban, s-a înregistrat, în medie, 4,5 puncte de rating şi 14,8% cotă de piaţă, în timp ce Antena 1, clasată abia pe locul al III-lea, avea doar 2,1 puncte de rating şi 7% cotă de piaţă.
Şi pe publicul din mediul urban ProTv a fost lider incontestabil de audienţă, înregistrând, în medie, un rating de 4,3 puncte şi un share de 10,8 procente, spre deosebire de Antena 1, clasată abia pe locul al III-lea, care avea 2,8 puncte de rating şi 7 procente din cota de piaţă.