Chiar dacă Sebastien Loeb şi Daniel Elena nu au terminat ultima etapă din WRC, după o coliziune cu o maşină care venea pe sensul lor din direcţia opusă pe un sector de legătura, cei doi au sărbătorit cel de-al 8-lea titlu mondial din carieră!
Sébastien Ogier şi Julien Ingrassia au terminat Raliul Marii Britanii pe locul 11.
Raliul Marii Britanii a început joi cu trei probe speciale foarte interesante. Sébastien Loeb şi Daniel Elena au avut un început bun şi, la finalul zilei, se aflau pe prima poziţie cu un avans de şapte zecimi faţă de echipajul Mikko Hirvonen / Jarmo Lehtinen, rivalii lor în lupta pentru titlul în Campionatul Mondial de Raliuri FIA. Sébastien Ogier şi Julien Ingrassia au ieşit în decor şi au fost nevoiţi să abandoneze. Cel de-al doilea echipaj al echipei Citroën Total va reveni însă în cursă cu ajutorul sistemului super rally.
Ziua a doua din Raliul Marii Britanii a fost fix pe 11 noiembrie 2011, o zi aşteptată cu interes de întreaga lume şi o zi cu noroc pentru Sébastien Loeb şi Daniel Elena. Fix la ora 11:11, echipajul cu modelul Citroën DS3 WRC cu numărul 1 a revenit pe prima poziţie după ce rivalii în lupta pentru titlul mondial au aruncat prosopul. Acum, cu cel de-al 8-lea titlu mondial asigurat, Loeb şi Elena vroiau să ajungă la sosire şi să termine sezonul cu încă o victorie.
Sébastien Loeb şi Daniel Elena au început ziua a treia cu un avans de o secundă faţă de Latvala, dar la final au retrogradat pe locul secund la şase secunde în spatele liderului. Sébastien Ogier şi Julien Ingrassia, reveniţi în cursă în sistemul super rally, continuau să adune experienţa pe probele speciale din Ţara Galilor.
În ziua a patra, ultima din Raliul Marii Britanii, au fost programate şase probe speciale cu o lungime de 84 kilometri. Din păcate, Loeb nu a avut nicio şansă să continue duelul cu Latvala