În trimestrul 3 au avut loc mai multe tranzacţii decât în prima jumătate a acestui an
Posturile TV locale se numără printre cei mai mari beneficiari ai veniturilor din publicitatea politică
Zonele politice fierbinţi au devenit un criteriu-cheie atunci când se cumpără o televiziune locală
Pentru televiziunile locale din Statele Unite această perioadă este una de consolidare, iar acest lucru ridică întrebări privind activităţile de fuziune şi achiziţie din industrie. O avalanşă de preluări a avut loc în septembrie când Sinclair Broadcast Group a cumpărat şapte televiziuni locale de la Four Points Media Group pentru 200 milioane de dolari. După aceea, în octombrie E. W. Scripps Company a achiziţionat nouă staţii de transmisie de la McGraw-Hill, pentru 212 milioane dolari. În urmă cu două săptămâni, a avut loc cea mai mare tranzacţie din acest domeniu din ultimii patru ani. Sinclair a cumpărat opt televiziuni locale deţinute de Freedom Communications, pentru 385 milioane dolari.
Alte televiziuni sunt scoase la vânzare acum, în contextul în care acest domeniu a devenit din ce în ce mai atractiv pentru cumpărători, după o perioadă destul de dificilă pentru industrie. Analiştii sunt de părere că fondurile de investiţii care au intrat în această afacere cu câţiva ani în urmă, precum Cerberus Capital Management, sunt pregătite pentru a-şi vinde activele. "Am avut mult de suferit ca industrie în timpul recesiunii", a spus David Amy, directorul financiar al Sinclair, referindu-se la scăderea drastică a veniturilor din publicitate.
Dar problemele cauzate de economie, sunt rezolvate de politică. Astfel, posturile de televiziune locale se numără printre cei mai mari beneficiari ai veniturilor din publicitatea politică. Acesta este şi motivul pentru care vânzările de televiziuni sunt în creştere. Campania electorală din 2012 pentru alegerile pre