Burberry, brandul britanic de îmbrăcăminte de lux, ar putea deschide până la finalul acestui an primul magazin din România, în Bucureşti, în apropiere de Calea Victoriei.
Mai precis, magazinul se va poziţiona pe Strada Luternă. Şi cum firme concurente precum Gucci sau Lois Vuitton au deschise fiecare câte un punct de lucru în hoteluri de cinci stele din Capitală, Burberry v-a adopta aceeaşi tactică, scrie zf.ro. Brandul britanic va deschide magazinul în cardul complexului hotelier de cinci stele Radisson Blu.
De asemenea, în apropierea hotelului se mai poziţionează alte două branduri de lux, şi anume Max Mara şi Ermenegildo Zegna.
Piaţa fashion de lux din România îşi completează colecţia de branduri cu renume internaţional prin fondul de investiţii Global Eye, care va aduce brandul Burberry în Capitală, prin sistem de franciză. Prin aceeaşi politică s-au deschis în România şi magazinele Gucci, adus de compania italiană Sodo Migliori, şi Hugo Boss.
Însă nu putem să spunem acelaşi lucru şi despre Louis Vuitton, care a fost, în 2008, primul brand de lux intrat direct pe piaţa locală.
În noul magazin Burberry se vor investi aproximativ un milion de euro, constând în renovarea spaţiului dar şi amenajarea acestuia conform standardelor britanicilor, potrivit lui Oliver Petcu, managing director în cadrul companiei de cercetare de piaţă CPP Luxury Industry Management Consultants. Tot acesta spune că magazinul propriu-zis se va deschide în jurul datei de 19 decembrie, în spaţiul de aproximativ 500 de metri pătraţi din incinta hotelului Radisson Blu.