Cea de a opta ediţie naţională al evenimentului Noaptea Devoratorilor de Publicitate se mută la Timişoara, pe 19 noiembrie, la Sala Capitol. Vor fi vizionate 324 de reclame din 50 de ţări.
Devoratorii timişoreni vor avea prilejul să se înfrupte din crema advertisingului planetar, selecţia oficială din 2011. Epicentul publicităţii se va muta la Timişoara, pe 19 noiemnrie, ora 21, la Sala Capitol. Biletele s-au pus deja în vânzare la casieriile Filarmonii Banatul, la preţul de 35 de lei. Vor fi vizionate 324 de reclame din 50 de ţări.
Noaptea Devoratorilor de Publicitate este un show creat de către Jean Marie Boursicot în 1981, care s-a transformat de atunci într-un fenomen planetar, cucerind inimile şi minţile pasionaţilor de publicitate de pretutindeni. Totul a început în 1973 când Boursicot, fascinat de reclamele văzute la televizor şi în sălile de cinema, a început să colecţioneze spoturi şi filme publicitare din toată lumea.
Spectacolul nocturn vrea să pună în evidenţă valenţele artistice ale publicităţii şi puterea de seductie şi de depasire a oricăror bariere, lingvistice, etnice, culturale. Un cinema care îmbină esteticul cu spiritul ludic, Noaptea Devoratorilor de Publicitate se desfăşoară în peste 40 de ţări. Producător general pentru România este Dan Chişu.