Campania promovează adoptarea unui comportament preventiv faţă de diabet şi complicaţiile acestuia prin mişcare regulată. Platforma online a campaniei din România este www.castigapascupas.ro . Aproximativ 1.000 de pacienţi din 15 centre de diabet din toată ţara vor fi implicaţi în campanie, Sanofi punându-le la dispoziţie gratuit pedometre pentru contorizarea activităţilor fizice. Constanţa, 14 noiembrie 2011 - Cu ocazia Zilei Mondiale de Combatere a Diabetului, aniversată anual pe 14 noiembrie în parteneriat cu Federaţia Internaţională de Diabet, Grupul Sanofi lansează astăzi campania "Câştigă pas cu pas - Împreună ajungem mai departe". Campania promovează practicarea de exerciţii fizice regulate cametodă dovedită de prevenţie a diabetului şi a complicaţiilor acestuia. În acest sens, Sanofi invită oamenii să alerge, să danseze, să înoate. Pe scurt, să facă activitate fizică şi să-şi înregistreze rezultatele pe www.castigapascupas.ro. Toate distanţele înregistrate vor fi adunate într-un total general la nivel mondial, ilustrând modul în care mişcarea poate contribui în mod pozitiv în managementul glicemiei. În România, campania „Câştigă pas cu pas" este structurată în două etape, complementare şi concomitente, implicând atât pacienţii cu diabet, cât şi publicul larg. Prima etapă se va desfăşura în 15 centre de diabet din 14 oraşe ale ţării: Bucureşti, Cluj-Napoca, Constanţa, Craiova, Galaţi, Iaşi, Oradea, Sibiu, Suceava, Târgovişte, Târgu Mureş, Timişoara, Tulcea şi Vaslui. În fiecare dintre aceste centre, pacienţii cu diabet, selectaţi de medici pe baza riscului ridicat de a dezvolta complicaţii, vor primi pedometre puse la dispoziţie de compania Sanofi. Timp de o săptămână, cei aproximativ 1.000 de pacienţi vor putea să-şi contorizeze cu ajutorul pedometrelor activităţile fizice. Îşi vor calcula paşii şi/sau kilometrii parcurşi, raportând medicilor rezultatele la