Primul magazin Lidl din Constanţa se deschide astăzi.Concomitent se va lansa şi magazinul din Târgu Jiu. Astfel, reţeaua Lidl din România însumează 124 de magazine.
Inaugurarea noilor magazine Lidl continuă strategia companiei de a oferi zilnic românilor, în zone din imediata lor proximitate, produse de calitate la cel mai bun preţ, direct de la producători, într-o largă varietate de sortimente. Magazinul Lidl din Constanţa, din zona Tomis III, amplasat pe locul fostei autogări, oferă clienţilor 86 de locuri de parcare, două accese şi 1.300 mp spaţiu de desfacere. „Oferim clienţilor noştri produse de foarte bună calitate, 80-90% brand-uri proprii Lidl. Vrem să venim aproape de clienţii noştri şi să le oferim toate produsele de care au nevoie", au declarat Mihaela Udroiu, director de vânzări Lidl Discount, şi Dragoş Ionescu, director regional de expansiune. Magazinul care se va inaugura luni este primul din Constanţa. În Năvodari, Medgidia şi Mangalia există deja magazine Lidl, fostele Plus.
Lidl promovează cu consecvenţă colaborarea cu producătorii locali, multe dintre mărcile de calitate comercializate în reţeaua Lidl fiind produse în România.
Evitând intermediarii, oferta Lidl asigură produse în acelaşi timp proaspete, de calitate şi la cele mai competitive preţuri. Având acces direct la cele mai bune produse din fiecare ţară în care activează, Lidl propune clienţilor săi mărci de calitate superioară din întreaga Europă, venind direct de la producătorii din Italia, Franţa, Germania, Spania şi alte ţări.
Începând cu data de 10 octombrie, cu ocazia inaugurării primelor 11 noi magazine, Lidl a lansat şi prima sa campanie de imagine, axată pe evidenţierea specificurilor regionale din portofoliul său de articole. Campania de imagine se derulează în toate mediile de informare, atât în România, cât şi în Polonia, Cehia şi Slovacia. Lidl va continua