Se stie că muzica ne influenţează emoţiile. Şi uneori ne face să scoatem mai uşor bani din buzunar. Potrivit unui studiu, melodiile difuzate în centrele comerciale au puterea de a ne convinge să facem mai multe cumpărături, dar ne şi pot alunga din anumite magazine.
Sunetul dulce mult aduce. Vânzătorii au învăţat lecţia şi şi-au echipat magazinele cu boxe din care se aude, zi lumină, muzică. În primul rând, melodiile îi ţin pe cumpărători mai mult în prăvălie.
Şi e verificat. Cu cât stă clientul mai mult timp într-un magazin, cu atât cresc şansele să nu plece cu mâna goală. E tot ce-şi poate dori un comerciant.
Trei sferturi dintre cumpărători remarcă muzica din magazine. Melodia sau volumul îi poate însă goni uneori.
Tocmai de aceea, muzica din magazine se adaptează la cumpărător. A ajuns să se schimbe în acelaşi timp cu colecţiile de haine.
Se stie că muzica ne influenţează emoţiile. Şi uneori ne face să scoatem mai uşor bani din buzunar. Potrivit unui studiu, melodiile difuzate în centrele comerciale au puterea de a ne convinge să facem mai multe cumpărături, dar ne şi pot alunga din anumite magazine.
Sunetul dulce mult aduce. Vânzătorii au învăţat lecţia şi şi-au echipat magazinele cu boxe din care se aude, zi lumină, muzică. În primul rând, melodiile îi ţin pe cumpărători mai mult în prăvălie.
Şi e verificat. Cu cât stă clientul mai mult timp într-un magazin, cu atât cresc şansele să nu plece cu mâna goală. E tot ce-şi poate dori un comerciant.
Trei sferturi dintre cumpărători remarcă muzica din magazine. Melodia sau volumul îi poate însă goni uneori.
Tocmai de aceea, muzica din magazine se adaptează la cumpărător. A ajuns să se schimbe în acelaşi timp cu colecţiile de haine.