Autostrada Timişoara – Lugoj are 35 de kilometri. Proiectul prevede construirea a 13 poduri şi pasaje ale autostrăzii şi a altor 19 pasaje peste autostradă pe întreaga lungime, precum şi amenajarea a 2 noduri rutiere şi a unei zone de odihnă
În primăvara anului 2013 ar trebui să circulăm pe patru benzi între cele două oraşe. Şansele sunt însă mici în privinţa lotului doi al acestei autostrăzi, tronson în lungime de 25 de kilometri, contestat în instanţă şi pe care s-a pierdut finanţarea europeană.
În luna mai, Ministerul Transporturilor a desemnat câştigătorul licitaţiei - asocierea Tirrena Scavi SpA-Societa Italiana per Condotte d'Acqua SpA-Cossi Costruzioni SpA. Valoarea ofertată şi câştigătoare a fost de circa 445,7 milioane lei. Licitaţia a fost contestată de asocierea Tehnologica Radion. Curtea de Apel Bucureşti a obligat CNADNR să reevalueze oferta asocierii condusă de Tehnologica Radion. În aceste situaţii, CE a anunţat că nu mai finanţează lucrarea. Ulterior, Anca Boagiu, ministrul Transporturilor a confirmat pierderea finanţării UE, anunţând însă că banii vor fi folosiţi pentru un alt proiect.
Pe lotul 1 al autostrăzii Tmişoara Lugoj, şantierul a fost deschis la sfârşitul lunii octombrie, la Giarmata. Cei 9,5 kilometri sunt construiţi de asocierea Spedition UMB SRL-Tehnostrade SRL-Carena SpA Impresa di Costruzioni, valoarea lucrărilor fiind de 210,4 milioane de lei.
Autostrada Timişoara – Lugoj are 35 de kilometri. Proiectul prevede construirea a 13 poduri şi pasaje ale autostrăzii şi a altor 19 pasaje peste autostradă pe întreaga lungime, precum şi amenajarea a 2 noduri rutiere şi a unei zone de odihnă
În primăvara anului 2013 ar trebui să circulăm pe patru benzi între cele două oraşe. Şansele sunt însă mici în privinţa lotului doi al acestei autostrăzi, tronson în lungime de 25 de kilometri,