Mii de oameni îsi riscă zilnic viaţa atunci când pun piciorul in microbuzele care împânzesc România. Se îngrămădesc în microbuzele maxi taxi de nevoie, să ajungă la serviciu şi acasă.
Autorităţile ridică din umeri, problema e legea, care-i amendează pe şoferi mai aspru decât pe patroni, dar nu opreşte tragediile.
Este calvarul zilnic al celor care locuiesc în localităţile din jurul Bucureştiului, capitală europeană. Dimineaţa şi seara, singurele mijloace de transport, care-i duc la locul de muncă şi înapoi acasă, sunt pline ochi. Iar şoferii sunt stăpâni.
Problema nu le e tocmai străină autorităţilor.
Nu se întâmplă numai în Ilfov. La Arad, autorităţile au oprit un microbuz bulgăresc, de opt locuri, care transporta patru pasageri în plus. Nici vorbă de licenţe sau autorizaţii.
Numai în ultimele două săptămâni, 17 oameni au murit în accidente cu microbuze supraaglomerate, neautorizate şi conduse de şoferi fără licenţe.
Mii de oameni îsi riscă zilnic viaţa atunci când pun piciorul in microbuzele care împânzesc România. Se îngrămădesc în microbuzele maxi taxi de nevoie, să ajungă la serviciu şi acasă.
Autorităţile ridică din umeri, problema e legea, care-i amendează pe şoferi mai aspru decât pe patroni, dar nu opreşte tragediile.
Este calvarul zilnic al celor care locuiesc în localităţile din jurul Bucureştiului, capitală europeană. Dimineaţa şi seara, singurele mijloace de transport, care-i duc la locul de muncă şi înapoi acasă, sunt pline ochi. Iar şoferii sunt stăpâni.
Problema nu le e tocmai străină autorităţilor.
Nu se întâmplă numai în Ilfov. La Arad, autorităţile au oprit un microbuz bulgăresc, de opt locuri, care transporta patru pasageri în plus. Nici vorbă de licenţe sau autorizaţii.
Numai în ultimele două săptămâni, 17 oameni au