Alba Iulia Retail Park s-a deschis în prezenţa oficialităţilor locale şi judeţene, miercuri, de la ora 12.00. Noul centru comercial din Alba Iulia, ce funcţionează în zona dintre hipermarketul „Kaufland” şi magazinul „Profi”, pe Calea Moţilor are un centru „Altex” pe 1.500 mp şi alte spaţii în care sunt deschise magazinele „Deichmann”, „Takko” şi „DM”. Clienţii pot vizita acest centru începând de joi, de la ora 9.00.
Alba Iulia Retail Park face parte din strategia „Cometex” de dezvoltare şi exploatare a unor centre comerciale în oraşele medii şi mari din România. Până acum au mai fost deschise centre comerciale similare în Buzău (Aurora Shopping Mall), Suceava (Complexul comercial Bucovina), Fălticeni (Nada florilor) şi Braşov (Centrul Comercial din Calea Cristianului).
Magazinul este amenajat după modelul unui parc comercial, organizat din două corpuri parter – unul rezervat “Altex”, iar celălalt pentru spaţii comerciale independente, cu intrare direct din parcarea amenajată dinspre vecinătatea cu magazinul „Kaufland”. Terenul pe care este amenajat centrul comercial este achiziționat în 2008, iar investiţia totală este de 4 milioane euro din fonduri proprii.
Magazinele din cadrul noului centru comercial oferă o gamă diversă de produse electronice şi electrocasnice, încălţăminte, îmbrăcăminte şi produse cosmetice şi de curăţenie.
Deşi iniţial, reprezentanţii “Altex” au luat în considerare ideea deschiderii unui mall în municipiul nostru, studiile ulterioare au arătat că varianta unui retail park ar fi mult mai viabilă.
“Credem într-o strategie de dezvoltare fundamentată pe extinderea reţelei de magazine de suprafaţă mare, Altex, în locaţii proprii, cum ar fi acest retail strip din Alba Iulia, un concept actual de centru comercial. Aceasta este reţeta de succes prin care o dată ne optimizăm costurile, oferind consumatorilor ceva ce un mal