Vinerea trecută, Consiliul Judeţean Mureş şi Prefectura au organizat o masă rotundă care a avut ca temă perspectivele de dezvoltare ale Aeroportului „Transilvania”. O iniţiativă lăudabilă, dacă avem în vedere că în strategia pentru infrastructură realizată de Ministerul Transporturilor, la categoria priorităţi pentru investiţii de extindere a pistei suntem în competiţie cu alte cinci aeroporturi din ţară, dintre care pentru cel din Suceava a fost deja semnat contractul de finanţare.
Bani sunt, bugetul fiind de 59 de milioane de euro. Trebuie doar să ştim să-i luăm! În acest sens, participanţii au fost de acord, la unison, în privinţa necesităţii de a se face lobby pentru Aeroportul „Transilvania” pe toate canalele posibile. Cu o singură portavoce, care să realizeze consensul din toate punctele de vedere, inclusiv cel politic.
La capitolul lobby s-a dat ca exemplu aeroportul din Suceava, care a „furat” startul. Cineva a spus apoi că reprezentanţii judeţului Mureş în Guvern ar putea face şi ei lobyy, moment în care gândul mi-a zburat către Marko Bela. Ales senator, în prezent vicepremier în Guvern. Al doilea om din Executiv, după Emil Boc, nu era prezent la dezbatere.
Departe de mine intenţia de a-i face agenda vicepremierului. Doar că… Înainte cu o zi, Marko Bela deschidea un târg de carte la Teatrul Naţional. Sigur, şi cultura are rolul ei, dar să nu uităm că economia şi dezvoltarea judeţului sunt cu mult mai importante decât un târg de carte. Astfel, am avut încă o dată dovada despre modul în care interesele noastre, ale mureşenilor, sunt reprezentate la Bucureşti…
Vinerea trecută, Consiliul Judeţean Mureş şi Prefectura au organizat o masă rotundă care a avut ca temă perspectivele de dezvoltare ale Aeroportului „Transilvania”. O iniţiativă lăudabilă, dacă avem în vedere că în strategia pentru infrastructură realizată de Ministerul Transportu