Operatorul lansează pentru prima oară la nivel naţional pachete de servicii în care telefonia fixă - cândva "perla coroanei" - e oferită fără un abonament lunar, iar netul cu viteze de până la 100 Mbps este folosit ca principal element de atracţie.
Romtelecom, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa de comunicaţii, a lansat marţi o nouă ofertă de pachete de servicii triple play (TV, net şi telefonie fixă) pentru clienţii consumer, la tarife lunare (inclusiv TVA) care variază între 13,4 (59 de lei) şi 17,3 euro (77 de lei).
Noua ofertă a Romtelecom, "arma" cu care operatorul va lupta în următoarele săptămâni cu competitori ca RCS&RDS şi UPC să-şi păstreze abonaţi şi să atragă alţii noi, marchează un nou pas în procesul de schimbări semnificative prin care trece operatorul şi care presupune trecerea într-un plan secundar a liniei de business care cândva îi aducea grosul veniturilor şi profitului - telefonia fixă.
Noile pachete 3-play consumer ale Romtelecom, în număr de trei, includ în premieră în toate variantele cele mai rapide servicii de date din portofoliul companiei - serviciile Clicknet Power, cu viteze de până la 100 Mbps. O a doua premieră pentru oferta la nivel naţional a companiei - toate cele trei pachete de servicii includ abonamentul de telefonie fixă Voce Zero, care nu are un tarif lunar. Practic, diferenţa între tarifele pentru cele trei pachete 3-play este dată de un singur lucru - numărul de posturi TV.
"Când am conceput aceste pachete am avut în vedere clienţii care îşi doresc cea mai mare viteză la internet şi caută divertisment prin serviciile de televiziune", a declarat Ovidiu Ghiman, director comercial rezidenţial al Romtelecom.
Noua ofertă a Romtelecom reprezintă o schimbare semnificativă de direcţie chiar şi faţă de oferta consumer lansată în urmă cu trei luni de Romtelecom, care avea o filozofie clar